از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد
بهترین سایت های معتبر در زمینه های گوناگون
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 826
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

سایت هیرساد یک بازار مجازی بزرگ می باشد که در آن روزانه محصولاتی ویژه، خرید و فروش می شود. بنابراین شما می توانید در سایت هیرساد به خرید یا فروش و یا بازاریابی محصولات گوناگون بپردازید. هیرساد برای شما و در خدمت شماست.

آیا می دانید کار در سایت هیرساد چقدر آسان است؟ آیا می دانید کاربران زیادی در سایت هیرساد با بکار بردن روشهای ساده تبلیغاتی دارای یک کسب و کار خوب و معقول هستند؟ فقط کافی است به صورت کاملا رایگان در بخش همکاری در فروش(بازاریابی) ثبت نام کنید و محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در مکانهای پربازدید در اینترنت تبلیغ کنید.

آیا می دانید کسب درآمد در سایت هیرساد چقدر آسان است؟ آیا می دانید بازاریابهای زیادی در سایت هیرساد با بکار بردن روشهای ساده تبلیغاتی دارای یک درآمد خوب و معقول هستند؟ شما فقط کافی است به صورت کاملا رایگان در بخش بازاریابی ثبت نام کنید و محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در مکانهای پربازدید در اینترنت تبلیغ کنید.

1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت هیرساد شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 47500 ریال به حساب شما افزوده می شود.

2. به مناسبت عضویت بازاریاب جدید در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 25000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود. توجه داشته باشید وارد کردن شماره کارت (هر بانکی) و یا شماره حساب الزامی میباشد.

3. به مناسبت زیرمجموعه گیری هر گاه یک كاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت هیرساد شود و در بخش بازاريابي ثبت نام نماید و حساب خود را فعال كند 2000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود.

4. به ازای هر تبلیغ کننده (بخش تبلیغ بالای صفحات) که به سایت معرفی کنید 30% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با درج یک بنر بالای صفحات سایت، 1,000,000 ریال به سایت پرداخت کند، 30% آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود.

پس از ثبت نام و ورود به سیستم، لیست محصولاتی که می توانید برای آنها بازاریابی کنید در جدولی به شما نشان داده خواهد شد. شما می توانید لینک مربوط به آن محصولات را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید و چنانچه سایت یا وبلاگ ندارید برای دیگران ایمیل کنید و یا در سایتهای پربازدید تبلیغ کنید بدیهی است مشتریانی که توسط لینکهای بازاریابی شما به سایت هیرساد وارد شده و محصول یا محصولاتی را خریداری نمایند پورسانت مربوطه به درآمد شما افزوده خواهد شد. شما می توانید به انتخاب خودتان یک یا چند محصول را بازاریابی کنید (هر تعداد که دوست دارید). شما قادرید در هر زمان محصولات جدیدی را از آن جدول برای بازاریابی انتخاب نمایید.
کنار هر محصول قیمت و پورسانت آن نوشته شده است. کنار هر محصول لینکی نیز مشاهده می شود که به آن لینک بازاریابی همان محصول گفته می شود.

مثلا لینک بازاریابی زیر را در نظر بگیرید:
http://www.hirsad.com?rgm=Alireza?p_id=12
این لینک بیانگر آن است که محصولی با کد 12 توسط یک بازاریاب با نام کاربری Alireza بازاریابی می شود. فرض کنید پورسانت این محصول 10% و قیمت آن 100 هزار تومان باشد، Alireza این لینک را در اینترنت تبلیغ می کند چنانچه یک مشتری بر این لینک کلیک نماید و وارد بخش خرید آن محصول شود و در نهایت محصول را خرید نماید 10 درصد قیمت آن محصول، یعنی 10 هزار تومان به حساب Alireza در سایت هیرساد افزوده می شود. جالب است بدانید اگر آن مشتری در آن لحظه محصول دیگری را نیز انتخاب نماید باز هم Alireza به عنوان معرف وی ثبت خواهد شد و در صورت خرید آن محصول، پورسانت آن به Alireza تعلق می گیرد.
نکته: هر بازاریاب می تواند چندین لینک بازاریابی داشته باشد. اینکه شما برای چه محصولاتی بازاریابی کنید به عهده خود شماست و قدرت انتخاب دارید. باید بررسی کنید برای چه محصولاتی بهتر می توانید بازاریابی کنید.

برای ثبت نام درسایت هیرساد اینجا کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :